Ви ведете малий бізнес і вам необхідні кілька маркетингових порад про те, як привести клієнтів в свій магазин за допомогою офлайнових методів? В цій статті ми допоможемо вам.
Проаналізувавши багато різних бізнес-планів, в розділі маркетингової стратегії майже всі пишуть, що збираються просуватися через інтернет-магазин та соціальні мережі. Це відмінний спосіб, і ми, як компанія з розробки сайтів, повністю підтримуємо цей спосіб просування.
Але є ще багато інших методів просування, не пов’язаних з онлайн присутністю вас і покупців в Інтернеті. І успішні компанії завжди поєднують просування в мережі з іншими методами. Поділимося декількома з них:
1. Безкоштовні публікації
ЗМІ завжди шукають цікаві історії – так чому це не може бути ваша історія? Зверніться до місцевих газет, радіостанцій і телевізійних каналів та надайте їм цікаві факти про вашу компанію, продукти і чому ви почали свій бізнес.
2. Недорога реклама
Існує багато газет і видань на базі університетів, компаній і організацій. Якщо ваш продукт націлений на цю аудиторію, розмістити рекламу в цих виданнях – відмінний спосіб просування. У таких газетах реклама буде зовсім не дорогою, але ефективною.
3. Подарунки від компанії
Радіо і телевізійні програми часто проводять активності серед слухачів і телеглядачів. А їм потрібні подарунки і сувеніри, запропонуйте свою продукцію в обмін на рекламу про вашу компанію.
4. Реклама за участю «зірок»
Подаруйте вашу продукцію видатним і відомим людям. Якщо їм сподобається подарунок, вони обов’язково поділяться зі своїми друзями і знайомими, а може навіть публічно заявлять про вашу компанію.
5. Зв’язки і знайомства
Беріть участь і приєднуйтесь до бізнес-груп і організацій, в які об`єднуються бізнесмени і підприємці. Зустрітися з людьми, які можуть знати потенційних клієнтів вашого бізнесу і запитати їх контакти є головною умовою вашого процвітання.
6. Безкоштовні обіди
Запросити потенційних клієнтів на офіційний обід. Це добре працює зі сферою b2b. За кілька сотень гривень ви можете презентувати свій продукт потенційним покупцям і завоювати їхню прихильність.
7. Виставки
Участь в тематичних виставках, навіть якщо ви не можете дозволити собі стенд. Іноді ви можете розділити стенд з іншою компанією, яка продає сумісні з вашим продукти. Багато успішних компаній беруть участь в торгових виставках тільки з прототипами, а не оригіналами і збирають сотні заявок на продаж.
8. Освітні семінари
Проведіть семінар для своїх клієнтів, а ваші продукти використовуйте як засіб для вирішення питань, яких ви торкнетеся на семінарі.
9. Купони, флаєри, роздаткові матеріали
Зараз не проблема створити професійний дизайн листівок та інших рекламних матеріалів. Вартість їх друку буде не велика, а вихлоп цілком може себе виправдати. Розподіліть всі ці друковані матеріали поруч з магазином / офісом і в місцях, де часто бувають ваші потенційні клієнти.
10. Безкоштовні продукти
Роздавати безкоштовні зразки продукції – хороша маркетингова стратегія. Це добре працює, коли ви продаєте відразу продукти за низькою ціною, особливо ті, якими користуються регулярно.
Навіть коли ви продаєте дорогу продукцію, ви завжди можете поставити в лінійку товарів суміжну продукцію дешевше: аксесуари, додаткові товари.
11. Листи
Пряма поштова розсилка може бути недорогою стратегією. Вартість за один лист може становити всього лише 50 копійок, і якщо відсоток відгуку буде 2-3%, ви з легкістю окупите всі витрати. Всі вже починають забувати про те, що є звичайні листи і їх обов’язково відкривають і читають.
12. Спільне просування
Спільне просування популярне в роздрібній торгівлі, але цей метод може бути використаний в будь-якому типі бізнесу. Знайдіть компанії з продуктами або послугами, які доповнюють ваш, а потім вивчіть способи просування бізнесу один одного і побудуйте спільну стратегію просування.