Реклама в Google Львів

Компанія Google надає можливість рекламувати свій бізнес за допомогою своїх численних інструментів. Мільярди користувачів щодня використовують платформи компанії для пошуку корисної інформації та медійного розважального контенту.

Основні типи рекламних кампаній Google Ads

Реалізація рекламного потенціалу дала поштовх поширенню інформації про товари і послуги. Щодня величезна кількість відвідувачів використовує в особистих цілях безкоштовну пошту, карти, пошукову систему, переглядають ролики Youtube і відвідують сайти-партнери Медійній мережі.

Реклама в google Львів

Текстові оголошення

Принцип роботи: рекламна інформація висвічується при запиті за обраним замовником списку ключових слів. Застосовуються для всіх типів гаджетів. Налаштування універсальні під вимоги замовника. Де використовувати: пріоритетний варіант просування для товарів і послуг, купівельний попит на які стабільний і давно відомий. Для просування нового типу продукції можна взяти близько-цільові запити, але віддача від них нижче.

Реклама в google Львів

Оголошення з телефонним номером

Принцип роботи: при введенні в пошуковий рядок ключових слів з'являється речення із заголовком, інформаційним текстом і телефоном компанії. Зручно для мобільних пристроїв, де можна зателефонувати, просто натиснувши на номер. Орієнтування налаштовується за ключовими словами. Де використовувати: для рекламодавців, що приймають заявки в телефонному режимі, для всіх випадків, коли клієнту необхідно терміново зв'язатися і замовити послугу (евакуація авто і т.д.). Перехід по кліку здійснюється безпосередньо до виклику, відповідно для виміру ефективності краще підключити IP-телефонію.

Реклама в google Львів

Динамічні пошукові оголошення

Принцип роботи: цей тип Гугл реклами формує оголошення в автоматичному режимі на підставі вмісту проіндексованих сторінок сайту рекламодавця. Покази відбуваються, за ключовими словами, які зустрічаються в метатегах і контенті сторінки. Де використовувати: для просування обраних проіндексованих пошуковою системою сторінок. Відмінно працює з онлайн-магазинами, які пропонують велику кількість різних категорій товарів. Не підходить для нових сторінок і ресурсів з частими оновленнями асортименту.

Реклама в google Львів

Товарні оголошення Google Shopping

Принцип роботи: формуються на базі фида товарів, який завантажують в акаунт Merchant Center. Являють собою картку товару з його фото, ціною, назвою. Демонструються вгорі або праворуч від пошукової видачі. Де використовувати: відмінно працює для великих онлайн магазинів. Демонструє конкретні товарні позиції, тому підійде для оптових і роздрібних продажів. Конверсія таких оголошень вище, ніж текстових.

Реклама в google Львів

Динамічний ремаркетинг

Як працює: демонструється тим, хто раніше вже відвідав конкретний ресурс. При цьому формат адаптується під зовнішній вигляд ресурсу, на якому відбувається розміщення. Оголошення може містити зображення або текст. Де застосувати: добре підходить для розміщення публікацій про товари інтернет-магазину, доданих в акаунт Google Merchant Center.

Реклама в google Львів

Реклама в Gmail

Як працює: розміщується в верхньому розділі вкладки «Промоакції». Для демонстрації потрібно натиснути на публікацію, і вона розкриється в форматі листи. Можна включати всі варіанти орієнтування, доступні для звичайного розміщення в КМС. Де застосувати: промо-акції будь-яких сервісів і продуктів. Дуже зручно виконувати настройку показів на необхідну аудиторію.

Шлях до успіху в 6-ти кроках

Процес розробки Вашого проекту

Обговорення

Обговорення

Дизайн

Дизайн

Розробка

Розробка

Затвердження

Затвердження

Обслуговування

Обслуговування

Реклама

Реклама

Адекватні ціни

Адекватні ціни

Сайти від 2000 грн. – ми оптимізували всі процеси завдяки багаторічному досвіду і технологій.

Гарантія якості

Гарантія якості

Працюємо за договором з відповідальністю виконавця, ведемо клієнта 30 днів після здачі проекту.

Інтеграція з сервісами

Інтеграція з сервісами

Розширюємо функціональність ваших сайтів за допомогою зовнішніх сервісів.

Економія часу

Економія часу

Швидко формуємо таймінг створення сайту і стартуємо, контролюємо терміни.

Індивідуальний підхід

Індивідуальний підхід

проект-менеджер супроводжує вас з моменту замовлення сайту до його запуску.

Власні розробки

Власні розробки

Надаємо нашим клієнтам власні сервіси: теми, плагіни та CRM

Репутація на ринку

Репутація на ринку

WEBTOP займається розробкою сайтів для українського і зарубіжного ринків з 2013 року. У нас працює більше 10 кваліфікованих фахівців.

Технічна підтримка

Технічна підтримка

Консультуємо клієнтів по телефону і e-mail щодня 7 днів на тиждень.

Часті запитання

Медійна мережа включає понад 2 мільйонів майданчиків. Величезні охоплення дозволяють розглядати даний вид реклами в Google як один з найбільш ефективних та дієвих. КМС включає різні варіанти орієнтування, які дозволяють демонструвати оголошення в потрібний час і в потрібному місці.

Величезна кількість варіантів налаштувань адаптивних медійних оголошень дає можливість визнати їх одними з найбільш універсальних. AdWords підлаштовує формат, розмір і зовнішній вигляд рекламного блоку автоматично, потрібно тільки завантажити картинку і ввести текст. КМС дає широку вибірку параметрів для промальовування портрета користувача, зацікавленого в придбанні продукту. Правильно налаштувавши таргетинг, можна реалізовувати практично будь-які дозволені товари для будь-якої ЦА.

Можливі такі види таргетингу:

  • За інтересам відвідувачів. З готового списку категорій підбираються кілька груп, схожих за інтересами, або створюється нова аудиторія, що володіє певними властивостями. Угруповання може бути згідно з електронними адресами, географічному положенню, завантаженим додаткам і іншим категоріям інтересів;
  • За намірам відвідувачів. Налаштовуючи таргетування, вибираються саме ті продукти, до яких проявили інтерес відвідувачі. Можна застосовувати для рекламування подібних продуктів і допоміжних послуг;
  • Стандартний ремаркетинг. Демонструється людям, які переходили на конкретний вебсайт останнім часом. Працює тільки за умови відвідуваності ресурсу понад 1000 осіб за останні 30 днів;
  • З певних демографічних груп. Реклама демонструється тільки відібраним категоріям відвідувачів. Вибірка здійснюється по підлозі, віковим цензом, наявності відносин, сім’ї та дітей, і іншим параметрам. Підключивши інші таргетинги, можна домогтися більш прицільного формування аудиторії для перегляду рекламних пропозицій;
  • За цільовим запитам. Покази активуються лише при наявності на майданчику пропозицій, відповідних заданому ключовому запиту;
  • За тематикою майданчики. Оголошення в КМС показуються тільки на майданчиках з обраної заздалегідь тематикою;
  • По місцях розміщення. Рекламодавці можуть розміщуватися на чітко підібраних майданчиках. При цьому вибрати можна і місце, де будуть здійснюватися покази (цільову сторінку, відеоролик, додаток для Apple або Android, певні блоки контенту);
  • Автоматичний таргетинг. Штучний інтелект враховує дані браузера і цільової портрет користувача, щоб спрогнозувати його подальші дії і показати рекламу тільки тим, хто з більшою ймовірністю зробить покупку або замовлення послуги.