Реклама в Google Львів
Компанія Google надає можливість рекламувати свій бізнес за допомогою своїх численних інструментів. Мільярди користувачів щодня використовують платформи компанії для пошуку корисної інформації та медійного розважального контенту.

Основні типи рекламних кампаній Google Ads
Реалізація рекламного потенціалу дала поштовх поширенню інформації про товари і послуги. Щодня величезна кількість відвідувачів використовує в особистих цілях безкоштовну пошту, карти, пошукову систему, переглядають ролики Youtube і відвідують сайти-партнери Медійній мережі.
Реклама в google Львів
Текстові оголошення
Реклама в google Львів
Оголошення з телефонним номером
Реклама в google Львів
Динамічні пошукові оголошення
Реклама в google Львів
Товарні оголошення Google Shopping
Реклама в google Львів
Динамічний ремаркетинг
Реклама в google Львів
Реклама в Gmail
ЧИМ МИ КРАЩІ ЗА ІНШИХ
Часті запитання
Медійна мережа включає понад 2 мільйонів майданчиків. Величезні охоплення дозволяють розглядати даний вид реклами в Google як один з найбільш ефективних та дієвих. КМС включає різні варіанти орієнтування, які дозволяють демонструвати оголошення в потрібний час і в потрібному місці.
Величезна кількість варіантів налаштувань адаптивних медійних оголошень дає можливість визнати їх одними з найбільш універсальних. AdWords підлаштовує формат, розмір і зовнішній вигляд рекламного блоку автоматично, потрібно тільки завантажити картинку і ввести текст. КМС дає широку вибірку параметрів для промальовування портрета користувача, зацікавленого в придбанні продукту. Правильно налаштувавши таргетинг, можна реалізовувати практично будь-які дозволені товари для будь-якої ЦА.
Можливі такі види таргетингу:
- За інтересам відвідувачів. З готового списку категорій підбираються кілька груп, схожих за інтересами, або створюється нова аудиторія, що володіє певними властивостями. Угруповання може бути згідно з електронними адресами, географічному положенню, завантаженим додаткам і іншим категоріям інтересів;
- За намірам відвідувачів. Налаштовуючи таргетування, вибираються саме ті продукти, до яких проявили інтерес відвідувачі. Можна застосовувати для рекламування подібних продуктів і допоміжних послуг;
- Стандартний ремаркетинг. Демонструється людям, які переходили на конкретний вебсайт останнім часом. Працює тільки за умови відвідуваності ресурсу понад 1000 осіб за останні 30 днів;
- З певних демографічних груп. Реклама демонструється тільки відібраним категоріям відвідувачів. Вибірка здійснюється по підлозі, віковим цензом, наявності відносин, сім’ї та дітей, і іншим параметрам. Підключивши інші таргетинги, можна домогтися більш прицільного формування аудиторії для перегляду рекламних пропозицій;
- За цільовим запитам. Покази активуються лише при наявності на майданчику пропозицій, відповідних заданому ключовому запиту;
- За тематикою майданчики. Оголошення в КМС показуються тільки на майданчиках з обраної заздалегідь тематикою;
- По місцях розміщення. Рекламодавці можуть розміщуватися на чітко підібраних майданчиках. При цьому вибрати можна і місце, де будуть здійснюватися покази (цільову сторінку, відеоролик, додаток для Apple або Android, певні блоки контенту);
- Автоматичний таргетинг. Штучний інтелект враховує дані браузера і цільової портрет користувача, щоб спрогнозувати його подальші дії і показати рекламу тільки тим, хто з більшою ймовірністю зробить покупку або замовлення послуги.