НАПОВНЕННЯ САЙТУ КОНТЕНТОМ

Підготовка контенту (матеріалів для наповнення) сайту, мабуть, один з найбільш трудомістких і тривалих етапів процесу розробки сайту. Нехтування  підготовкою контенту може поставити хрест на можливості  реалізування всього проекту. Сайт – це всього лише засіб оформлення інформації, інакше кажучи оболонка, яка спрощує роботу з нею. І якщо цієї інформації немає, що тоді оформляти?

Сайт повинен щось повідомляти відвідувачеві, і саме це щось повинно визначати його зовнішній вигляд і функціональність. Комунікаційні завдання сайту і основний зміст повинні визначатися на ранньому етапі: при складанні брифу і проектуванні інфомаційної архітектури сайту.

Щоб успішно підготувати матеріали для наповнення сайту, ми розбиваємо його на 4 етапи:

1) підготовка контент-плану на основі затвердженої SEO-структури і інтерактивного прототипу сайту;
2) підготовка текстів і зображень відповідно до затвердженого контент-плану;
3) перевірка підготовлених матеріалів для наповнення сайту;
4) внесення контенту в систему управління розробленого сайту.
Контент-план являє собою кілька електронних таблиць, в яких описані шаблони для кожного елемента контенту. У таблиці прописані вимоги до всіх складових частин контенту – до кожного текстового поля (наприклад, назва послуги, опис послуги і т. д.) і до кожної фотографії (правила іменування файлів, мінімальний розмір фотографії, орієнтація, поля  і т. д.). Відповідно до цих шаблонів клієнт надає інформаційні матеріали для всіх розділів (і товарів) на сайті.

Контент-план вирішує відразу два завдання:

  1. для клієнта спрощує збір інформації – маючи на руках подібні вимоги до контенту, менеджер проекту з боку замовника може розподілити підготовку матеріалів для наповнення між декількома відповідальними співробітниками, забезпечуючи своєчасний контроль за якістю контенту,
    дозволяє отримати всю інформацію для сайту в простому і зручному вигляді, без необхідності досилання відсутніх матеріалів за запитом.
  2. Для зручності клієнта в таблицях налаштовані механізми валідації – наприклад, електронна таблиця може перевірити мінімальну довжину тексту.

Зазвичай клієнт готує тексти і картинки для сайту cамостійно, але в разі потреби ми готові запропонувати послуги копірайтера.

На останньому етапі контент-менеджер вносить в систему управління акуратний, відформатований текст зі списками, заголовками та іншими елементами, які спрощують сприйняття тексту вашого сайту.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (16 votes, average: 4,00 out of 5)
Loading...