Розробка брендбука Львів

РОЗРОБКА БРЕНДБУКА У ЛЬВОВІ – ВАЖЛИВА ЧАСТИНА ПОВНОЦІННОГО БРЕНДУ!

Статут, інструкція, настільна книга стилю конкретної торгової марки – ось, що таке брендбук. По суті, він являє собою зведену воєдино велику базу даних, в якій зібрана вся інформація про бренд, напрямки його діяльності, вектори візуального втілення його суті і багатьох інших аспектах.

Розробка брендбуку дозволяє грамотно вибудувати єдину стратегію позиціонування бренду на споживчому ринку, не пропустивши жодної, навіть найменшої деталі. Завдяки продуманому брендбуку досягається максимальна впізнаваність компанії. Він відповідає за загальній картині сприйняття обраного іміджу бренду.

 

Нещодавно прийшов до нас термін brandbook (guideline, logobook) дослівно перекладається як «книга бренду». По суті, брендбук є зведенням принципів, в деталях що описують, яким повинен бути  фірмовий стиль. Створення брендбуку  є першим (і при цьому – найважливішим) щаблем у справі формування образу  компанії.
Ну а якщо мова йде про корпорацію – значимість грамотно розробленого брендбуку підвищується в  рази. Адже саме продумавши до дрібниць фірмовий стиль підприємства або торгової марки, можна  забезпечити бренду впізнаваність і  сприйняття споживчої аудиторії.

Професійно розроблений брендбук дозволяє зафіксувати систему компонентів фірмового  стилю для приведення їх до єдиного знаменника. Головна мета брендбуку – гарантувати бренду  впізнаваність і співвіднесення його з конкретним унікальним візуальним образом.

 

Брендбук, яким визначається фірмовий стиль, складається з правил щодо того, як саме  повинна бути оформлена кожна складова візуального втілення торгової марки: вказуються  параметри шрифту, колірна палітра, стильове рішення і нюанси розміщення елементів фірмового стилю  на різних поверхнях.
Ціна такої послуги, як створення професійного брендбуку, формується з урахуванням кількості носіїв  і числа документів.

 

ВИДИ брендбук розробляється які розробляє студія WEBTOP

– для фірми і / або для належного їй бренду;
– для упаковки будь-якої продукції;
– для категорії або серії товарів;
– для сайтів різних компаній.

Брендбук “як правило” складаються з:

– зафіксованих елементів фірмового стилю і бізнес-документів (до перших можна віднести  логотип, шрифти, палітру відтінків, в яких буде виконаний образ бренду; до других – бланк,  візитки, папки, конверти та інше);

– відомостей про застосування корпоративного стилю при виготовленні сувенірних та іміджевих товарів  (це можуть бути які пишуть ручки, постери, блокноти, візитниці, щоденники, керамічні вироби  та багато іншого);

– інструкцій щодо використання компонентів фірмового стилю на різних поверхнях,  що застосовуються для зовнішньої реклами, і на допоміжних матеріалах;

– правил застосування фірмового стилю при оформленні автомобілів різних категорій.

Резюмуючи вищесказане, можна з упевненістю стверджувати, що професійний брендбук є  запорукою успішності кожного – навіть самої незначної – філії компанії, оскільки використання  єдиної системи корпоративних елементів гарантує співвіднесення невеликого підприємства-представника  фірми з образом самої корпорації в цілому. Саме такі компанії викликають у споживчої  аудиторії довіру, яка виражається у все зростаючому попиті на товари та / або послуги фірми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *