1. Ілюзія успіху
Якщо ви не будете обережні, то можете потрапити в пучину ілюзорного успіху, приймаючи певний спосіб життя, як найвище благо.
Щоб уникнути розчарування, подумайте, що успіх означає саме для вас, яке місце він займає в вашому «ідеальному світі». Усвідомте, чого ви хочете і йдіть до своєї мети.
2. Комунікаційний бар’єр, або невміння донести свою думку
Це чудово, коли ви відчуваєте себе комфортно і впевнено при спілкуванні з співробітниками, клієнтами або підрядниками. Однак, те, що ви говорите або пояснюєте своїм підлеглим, може розходиться з тим, що вони почують і тим більше, які зроблять висновки і приймуть рішення.
Щоб уникнути непорозумінь, переконайтеся, що ваша заява побудована на фактах, а не на емоціях. Всі відчувають емоції по-своєму, тому прохання зробити лист або рекламну компанію «веселою» не може бути коректним дорученням. Ви повинні знати своїх підлеглих, як і з ким спілкуватися, хто як реагує на ключові моменти. У цьому вам допоможуть тести особистості. Вони необхідні для більш глибоко розуміння своїх співробітників.
3. Погане «Servant leadership»
«Servant-Leadership», або «Служіння-лідерство» – це модне нині поняття, яке не всі розуміють коректно і тим більше далеко не всі використовують. Це зовсім не означає м’якість або керівника, якого немає. Ця концепція передбачає на посаді керівника людину, який в першу чергу лідер для своєї організації, він бере до уваги всі аспекти, а не бездумно віддає накази зверху, він ставить собі за мету якісну послугу, а не управління.
Щоб стати таким лідером і при цьому не виглядати слабким, потрібно створювати умови для сприятливої робочої атмосфери і в першу чергу думати про те, наскільки співробітникам зручно і комфортно виконувати їх зобов’язання. Такий лідер надихає, запалює і підтримує своїх підлеглих. За таким лідерством майбутнє.
4. Покупець завжди правий
Це поширена помилка, що покупець завжди правий. Воно може завести вас в дуже небезпечну ситуацію, коли влада починає належати клієнту і він починає маніпулювати вами як маріонеткою, смикаючи за ниточки. Більш того, такий підхід підриває моральний стан співробітників.
Щоб не опинитися в чіпких лапах клієнта-маніпулятора, потрібно змінити філософію «клієнт завжди правий» на «ми поважаємо і цінуємо своїх клієнтів». Ви повинні чітко розуміти, хто «ваш клієнт», а хто «не ваш клієнт». Ви повинні з повагою ставитися до своїх клієнтів, але це не означає потурання їм зерна. Клієнт отримує те, чого він заслуговує.
5. Погоня за грошима, а не свободою
Коли грошей мало, може складеться враження, що гроші і свобода взаємозамінні поняття.Така помилка може повести по хибному шляху і обмежити їх. Така гонка може на фініші залишити вас з непрожитим життям і низкою неправильних вчинків. Гроші повинні бути не метою, а засобом.
Зробіть вибір на користь свободи в довгостроковій перспективі. Привчіть себе працювати правильно, йти дрібними кроками, ростити свій бізнес поступово і якісно, не бігти за мільйонами, і ви зможете досягти балансу в системі «гроші-свобода-щастя».
Уміння уникати цих 5 ключових пасток приведе вас до успіху. Так що, рухайтеся до правильної і чіткої мети, приймайте зважені рішення, подавайте приклад своїм підлеглим, ризикніть бути кращим.