Джон Ремптон був визнаний одним з 10 найбільш впливових експертів в області PPC-реклами і просування сайтів в усьому світі. У своїх статтях і виступах Джон намагається дати аудиторії зрозуміти всю важливість роботи з Google, а також розповідає про поточні події в світі онлайн-маркетингу.
Правильно вибудувана SEO-стратегія розкрутки сайту і його пошукового просування може стати відмінним інструментом для досягнення успіху в Мережі і залучення великої уваги до вашої організації. Коли пошукові системи з легкістю можуть отримати всю важливу інформацію про вашу компанію, це є ознакою грамотного використання безмежних можливостей Інтернету.
Кожен хороший seo-оптимізатор знає про те, що пошукова оптимізація являє собою невід’ємну частину будь-якої маркетингової стратегії. Однак далеко не кожна людина розуміє принципи її побудови. Не варто впадати у відчай: сьогодні у нас є кілька простих способів зробити перший крок в цьому напрямку, навіть не будучи фахівцем з просування сайтів. Я розповім вам про основні з них – навіть не сумнівайтеся в тому, що вони окупляться для вашого бізнесу.
Фокусуйтеся на якісному контенті
Перше, що я скажу: світом пошукової оптимізації править якість, нехай поки що не всі в цьому світі усвідомлюють цей факт. Окремі підприємці і цілі компанії часто роблять велику помилку, звеличуючи кількість над якістю, тому що така стратегія веде до серйозних невдач.
Фокусуйтеся на створенні відмінного контенту і приділяйте особливу увагу постам в блозі. Потрібно не стільки орієнтуватися на красу своїх повідомлень (хоча відмінний дизайн ніхто не відміняв, звичайно ж), а на їх цінність для читачів. Запитайте: якби я вперше зіткнувся з темою, що розглядається в цій статті, була б вона мені корисна? Чи отримав я вичерпні відповіді на свої питання? Став би я ділитися цим матеріалом з друзями? Грамотно складений і цінний в смисловому плані контент допоможе вам не тільки розширити і посилити свою присутність в Інтернеті, а й зміцнити репутацію експерта в своїй галузі.
За словами Грега Волтоура, CEO компанії SocialSEO, “найчастішою помилкою підприємців є відсутність якісного контенту на їх веб-сайті. Вони занадто сильно заглиблюються в його візуальну складову, зовсім забуваючи про наповнення його змістом. Так, само собою, відмінний дизайн може привернути увагу користувача, але відсутність цінної інформації ніяк не втримає його там надовго і тільки відштовхне від нього пошукові системи. Вашого ресурсу необхідний грамотний контент, заснований на ключових словах, вичерпно описують його суть – тільки так пошукові роботи зможуть зрозуміти, які теми розглянуті на вашому сайті, щоб правильно індексувати його “.
Все вищеописане допоможе вам побудувати ваш успіх по чуть-чуть, як пазл, тому не ігноруйте таку важливу сторону SEO, як контент. Він повинен вражати свого читача.
Використовуйте правило 80/20 для оптимізації робочого процесу
У багатьох бізнесменів, охочих створити свою власну SEO-стратегію, сильно обмежені часові ресурси. Якщо ви належите до їх числа, то я можу порадити вам скористатися законом Парето або, як його ще називають, правилом 80/20. Вам буде необхідно правильно розставити свої робочі пріоритети і сфокусуватися на найважливіших завданнях – проведення аналізу ключових слів і вибору найбільш ефективних з них для таргетування. Переконайтеся в тому, що кожна сторінка вашого веб-сайту має унікальний контент і оптимізованими ключовими словами, а також перевірте свою кількість посилань базу – вона повинна бути якісною і заснованої на URL з авторитетних джерел.
Як же правило 80/20 можна застосувати до SEO? Можливо, зараз я повторюся, але суті це не міняє – одними з основних факторів просування сайту є: якісний текстовий контент на кожній сторінці, унікальні таргетований ключові слова в заголовку і описі кожної сторінки, а також грамотна і постійно розвивається стратегія набору посилальної бази. Само собою, нічого з перерахованого вище не запрацює до тих пір, поки ви не проведете ретельний аналіз ключових слів. Так що ось вам список – залишилося тільки розставити пріоритети виключно для свого бізнесу і приділити особливу увагу саме цим факторам під час своєї роботи, відсуваючи інші на другий план.
Ні в якому разі не нехтуйте лінк-білдінгом
Те, що ви вкидали свої основні сили в написання якісних текстів для свого сайту – це прекрасно! Проте, ця робота повинна підкріплюватися і другим за важливістю процесом будь-якої SEO-кампанії розкрутки сайту – лінк-білдінгом.
Лінк-білдінг є ключем до досягнення найвищих позицій в ранжуванні. Незважаючи на те, що на набір хорошої посилальної бази у вас піде чимало часу, даним процесом не можна нехтувати, тому що на ньому також буде триматися ваш успіх в Інтернеті. Домагайтеся того, щоб авторитетні джерела – ЗМІ та сайти, присвячені вашій ніші – залишали посилання на ваш ресурс або на матеріали з нього, і повагу користувачів буде вам забезпечено. Ні в якому разі не погоджуйтесь на лінк-білдінг у сайтів з низькоякісним контентом і спамом, а також не зв’язуйтеся з лінкоферми – все це тільки погубить ваше ранжування. Пам’ятайте: якість важливіша за кількість!
Коли справа доходить до пошуку авторитетних джерел, то відмінним варіантом буде вивчення посилальної бази свого найближчого конкурента, а також обчислення кожної URL і згадки його сайту в пошукових системах. В процесі пошуку за ключовими словами можна навіть знайти абсолютно нових конкурентів, про які ви не чули до цього.
Не бійтеся звертатися по допомогу
У вас як у бізнесмена кожен день забитий справами. Приймаючи цей факт до уваги, не бійтеся просити про допомогу! SEO – досить хитка сфера, яка змінює курс досить часто в залежності від оновлень алгоритмів Google, тому не буде нічого поганого в тому, щоб звернутися за порадою до експерта. Той, кого ви візьмете для просування вашого сайту повинен викликати у вас довіру, так що пошук серед знайомих буде відмінним рішенням на перший час. Після цього ви обов’язково зрозумієте, що потрібно йти далі, і найме спеціальну команду або приватного оптимізатора для роботи над цією областю вашого бізнесу.
Вибираючи людини, з яким ви будете співпрацювати, обов’язково перевірте, яка ситуація з ранжируванням його власного сайту. Самі посудіть, як можна очікувати від нього підвищення позицій вашого ресурсу, якщо він не може подбати про своє? Також раджу вам вивчити його веб-сайт і перевірити наявність у нього позитивних відгуків від клієнтів і аналізу робочих кейсів. Це ніколи не буде зайвим, тому що, наймаючи стороннього фахівця, ви передаєте частину свого бізнесу в руки іншої людини, і ви повинні довіряти йому так само, як самому собі.